Saturday, July 18, 2009

Pokya company part 1

hahahhahaha kami bersama! hahahah malam nni teruk aku kena buzz kat YM, mcm2 org ada. but aku ni peramah orangnya! so sentiasa berfikiran terbuka.....
Sembang ngan Jen mmg best... sembang ngan Zatil pun sama... heheheh untung dpt kwn mcm nii...
tp kandungan cerita x leh bagi tau mmg LOL bangat! tp bkn notty no no no...
Sem potong rambut baru sama ngan Syafik hehhehe....
semangat sem baru... yor transform!
kelakar2 tp itu hak individu guyguuguguuu........
ah aku nak cerita pasal kawan aku nama Shamin kadang2 marah kadang aku kesian kat dia nii... tp dia ni x sensitif langsung maybe sbb tu dia survive ngan segala tomahan aku, ........

Gambar paling hodoh penah aku tangkap...
sbg fotographer agung mmg memalukan!
tp ni lah kwn aku yg sengal...
kepada memakwa yg kat luar tu kalau rasa nak dilukai amik lah dia!

K lah dah banyak aku mengarut kat cn...
kita jumpa esk dgn kawan bernama LEO
huhuuh nama romantik tp dah berpunya so korang melepas....
jgn mimpi nak rampas dia,,, makwe dia ahli gusti terkenal kat UMT...........
Bye..

4 comments:

  1. apesal muka shamin tu mcm baru lepas ehem2 je??jangan2 korang....ROFL!!

    ReplyDelete
  2. waaa u are so mean! dia baru lepas kna ketuk ngan aku coz letak selipa kat beranda

    ReplyDelete
  3. jenny: hahahahaha!!

    akmal: kenape laa aku rase muka badri nampak mcm sami tgh bertapa?hohoo~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...